Friday, September 23, 2011

Gubbtider (in swedish)

Det är fan så här det ska va, insläpp 19:00, första band runt 20:00, alla tre banden klara ca 21:45, hemma 22:15. Hålla på och krångla med spelningar efter midnatt, då ska man ju sova! Eller hur Åke?
Från punkgig till Idol repris på tv4play. Den såg ni inte komma va?
Jag har en gammal elev från mitt tidigare jobb som fritidsledare och elevassistent på en högstadieskola med i slutspurten. Handen på hjärtat så kan jag säga att jag aldrig annars hade kollat.

Imorgon fortsätter punkandet, Brottskod 11 kliver in i studion för att veva in en låt till Turist i tillvaron #2 plus några nya stänkare till en egen 7" som Phobia ger ut. Inte helt omöjligt att Thräshers snor åt sig lite studiotid också. Fan va lat jag va nu, men jag orkar fan inte skriva engelska varje inlägg. Dem klickar sig väl runt på länkarna, gissa va förvånade dem kommer bli när de kollar in den första. Haha.

1 comment:

hedvux said...

såg just på en flyer att det va desperat/deathraid split lp på gång, fettma! har deathraid spelat in!?