Friday, March 30, 2012

Vox-pussel-attack! (in swedish)

Här ser ni mitt helgsnöje. Lägga pussel på dagarna med nya Slaktattack på stereon. På kvällarna blir det till att lära sig japanska och läsa Mob 47 turnérapport i senaste Vox Populi. Imorgon och eventuellt på söndag ska jag klippa och klistra iläggsblad till Hotet Från Skogarna.
Ikväll är det inte helt omöjligt att det blir lokala Former Beauty Queen och Vånna Inget. Har inte blivit helt övertygad av det lilla jag hört. Då sätter jag hellre på första Sista Sekunden fullisen och stampar foten i takt. Kanske ändrar jag mig efter kvällens konsert.

Pusslet kommer överraskande och helt oväntat ifrån D. "Mamma 138" Jonsson. Svin jävla gött och extremt uppskattat. Tack!

Yu, thanks for the zines bro. Love the picture you have inside of me and my wife. Haha.

Slaktattack skickar med ett brev till skivan där dem skriver "här har du ditt recensionsex..." och "lägg en kommentar på vår facebooksida om/när du har recenserat plattan".
1. Jag skriver inga recensioner, men skriver gärna om band eller andra saker jag gillar.
2. Jag har ingen facebook och kommer skaffa en först när helvetet frusit till is. Dvs, aldrig!

Skivan har bara snurrat ett varv hittills, och det är en tumme upp! Dem har alltid varit ett underskattat band och jag har alltid gillat plytets d-takt. Nu blir det lunch, på återseende.

No comments: