Saturday, February 19, 2011

Lördag (in swedish)

Vädret uppmanar till en långpromenad. Efter det blir det bakning för Lilla-M fyller år imorgon. I eftermiddag blir det förhoppningsvis rep och ikväll så är det jag som har ansvaret för att det ska finnas mat på bordet. Inte omöjligt att det blir en kärlekskomedi till det. Om jag är på bra humör så kanske det kommer upp nå bilder/recept på kakan och middagen senare.

F.ö. så började jag läsa "Med hatet som drivkraft" igår kväll, fortsatte i morse. Det visade sig att jag och Nitton gick ut med samma snittbetyg i högstadiet. Bara en sån sak. Det va på den tiden då man fortfarande höll sig till siffror och inte hade börjat krångla med dagens betygsystem.

Soundtrack: Allan Edwall - Förhoppning

Om ni missat Allan och alla hans ljuvliga visor så kan jag varmt rekommendera er att kolla upp hans skivor.

No comments: