Sunday, July 3, 2011

Ex Ánimo #7 (in swedish)

Såg på Blogg As Fuck att han hade fått senaste blaskan av Ex Ánimo och jag glömde kolla min postbox i fredags. Jag vet att Hannah brukar va snabb och duktig på att skicka ut så jag tog mig en promenix upp på stattan idag för att kolla. Mycket riktigt, där låg ett brunt kuvert med nummer #7 i. Har bara hunnit uggla igenom, men ska lägga mig och lusläsa ikväll hade jag tänkt.

Vad sägs om; spelningsrapporter både inrikes och utrikes, intervjuer med Dick Tracy och Bittra Miner, recensioner och nytt för denna gång är ett författarporträtt. Stöd Ex ànimo's kamp emot opersonliga uppstyltade bloggar (som denna) och köp istället ett riktigt fanzine där det ligger omsorg och kärlek bakom. Maila på exanimo2008@hotmail.com eller kolla in HÄR!

No comments: