Friday, July 1, 2011

Vacation at last, feels like i have been working forever (in swedish)

Har just stämplat ut för några veckors semester, som jag har laddat för denna dag. Har bunkrat upp med 10 nya böcker, 2 zines, 5 sweden rock blaskor, 1 punk demo, 1 shining skiva och som grädde på moset slänger jag på ett stycke signerad Eddie Meduza t-shirt ifrån -93. Plus ett par nya "prasselshort" och joggingpjuks.
Ikväll ska det firas med thaimat och iskallt vatten, kanske en rulle eller breaking bad säsong 2 på det. Mitt labila ljudkort firade att jag klivit på semestern med att kollapsa så nu är jag utan ljud på datorn igen. Fan va här ska lökas, ses på en fjälltopp nära dig!

Soundtrack: Krig I Hudik 7":or

1 comment:

Masken said...

ser gött ut, och några av böckerna du har där är riktigt bra!