Wednesday, July 6, 2011

Unlimited Female Attention (in swedish)

Igår när jag va och handlade frulle så såg jag att dem hade duschtvål för 19kr, min va slut så jag slog till. Igår kväll när jag tog en svalkande dusch så la jag märke till ett roligt tryck på baksidan av flaskan. Två bilder;
på den första står en herre och tvålar in sig och på den andra står poserande kvinnliga siluetter och åmar sig. Plus texten "Unlimited Female Attention" under bilderna. Bra så!

Baserat på vilka studier har man kommit fram till detta påstående? Om man dras till folk av samma kön bör man då använda en annan tvål? Eller om man är som mig och inte gillar onödig uppmärksamhet överlag, va gör man då? Jag är stadgad sen flera herrans år tillbaka och är inte så sugen på att ha poserande och åmande kvinnor efter mig så fort jag går utanför dörren.

Två snabba frågor; "Hur menar dem?" och "Hur tänkte dem här?"
Är det någon som är så urbota dum i huvudet så han tror att han får obegränsad uppmärksamhet av att använda denna tvål? I såna fall maila mig, jag har luft att sälja till dig. Jag tyckte bara att det va roligt så jag va tvungen att dela med mig. Märke på produkt lämnar jag osagt då jag ogärna gör reklam för skit.

Soundtrack: Inti - The Glory In Subversion

"INTI - ex-members of Demon System 13, Cult of Luna, Separation, and Greed playing some rugged and heavy hardcore/punk with slight touches of dissonant melody and a good dose of speed".

No comments: